السلام عليكم
انا فتره الملكة وقعت طلقه
وفنفس الوقت وكان شجار حاد جدا وعن طريق التليفون قال انتي طالق وبعد اسبوعين رجعني واحنا مملكين وقتها وبعد فتره تم الزواج والاستقرار
هذا الكلام من ٦ سنين
والان وقعت طلقه
السؤال هل الطلقة الثانيه تنحسب وقت الغضب الشديد
وهل الطلقة اللي تمت الان تنحسب الثالثه ارجوا الاجابه لانو يبغى يرجعني وانا عديت الحيضه الاولى من بعد الطلاق الان