اشتريت انا و زميله لي قطعه ارض من فتره طويله و كانت مناصفه بيننا وكانت ب ٩٠ الف بعدها بمده قولتلها تحبي تبيعي دلوقتي ب ١٣٠ ولا ممكن نستني شويه وتزيد قالت لا انا محتاجه ابيع دلوقتي ف بيعنا لكن البيع لم يكن كاش ف اخذت هي نصف حقها من المبلغ الكلي استلمت ٥٠ الف من المستري و كملت انا ليها ١٥ الف لان المشتري مكنش معاه فلوس تكمل وكان هيقسطلي المبلغ و لكنه قسطهولي علي مدار ٧ شهور بزياده ٢٠ الف
هل في ذلك خطأ وهل لزميلتي حق في ال٢٠ الف
ولو ليها حق تحسب ازاي