السلام عليكم ، أنا شغال في مصنع ملابس علي العصارة الي بتعصر اللبس بندخل اللبس يتعصر ونطلعه تاني عالعربية ونوديه للتهوية عشان ينشف والي أنا شغال معاهم بيكروتو في الشغل ومش بيشوفو شغلهم حلو وأنا الي بشتغل وبطلع لبس كتير وهما ممكن يطلعو واحدة واحدة وبقول معلش عشان تبقي الفلوس حلال هل أكمل في الي أنا بعمله ولا أكروت زيهم؟ وهل لو كروت الفلوس ممكن تبقي حرام؟ لإني تعبت من كده وكمان المشرف بقوله ومش بيعملهم حاجة ولا حتي بيخصم منهم الله أعلم ولو أنا عملت زيهم كده بيخصمو مني وبحسهم مصطقصديني أنا ، وزهقت من كده هل أسيبها؟