السلام عليكم ،انسانة مؤذيه بخاف منها عنصريه لابعد درجة ماتحب بلدي اساسا اطباعها صعبه تقف عالكلمة، تهين الجنسيات المختلفة عنها فاكرة نفسها فوق الجميع
اتحاشاها ولو شفتها بمكان اعمل نفسي مش شايفتها اغادر المكان وهي حست بذلك بقت بتيجي الاماكن الي اكون متواجده فيها ربنا اعلم بنيتها ..
هل علي اثم وانا بتعمد عدم الاحتكاك فيها ؟
هل علي اثم انها احس انها غير مرغوب فيها بسبب اني بتحاشاها ؟
بصراحة بخاف احتك فيها اسمعلي كلمة تسم بدني
جزاك الله خير